374
شعب کشیک بانکها به منظور خدمت رسانی به امور ضروری مشتریان، از ساعت 8 الی 12 دایر میباشند.
شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد: حسب تصمیم بانک مرکزی، بانکها در استان تهران و سایر استانها در ایام تعطیل عمومی اعلام شده هیأت دولت، به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.
براین اساس، 30 درصد شعب بانکهای کشور که اسامی آنها در وب سایتهای اطلاعرسانی بانکها ذکر شده است با کادر مورد نیاز به همراه واحدهای فنی و پشتیبانی ستادی با کادر مورد نیاز، به منظور خدمترسانی به امور ضروری مشتریان، از ساعت 8 الی 12 دایر میباشند.
از مشتریان گرامی بانکها انتظارمیرود، حتی المقدور از خدمات غیر حضوری و بر خط بانکها استفاده نمایند.