هیچ‌گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت

توسط

علی لاریجانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد که هیچ‌گونه مذاکره‌ای با آمریکا وجود ندارد.

در پی ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر درخواست ایران برای مذاکره با آمریکا، علی لاریجانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی کشورمان تأکید کرد: ایران هیچ‌گونه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهد داشت.

بامداد دوشنبه، وال استریت ژورنال مدعی شده بود که لاریجانی طرح‌های خود را برای مذاکره مجدد با آمریکا به طرف عمانی ارسال کرده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید

اطلس اقتصاد