شرکت بیمه ملت به مناسبت بیست و دومین سالگرد تأسیس خود، جشنواره فروش گستردهای را آغاز کرده است که تا پایان اسفند ۱۴۰۴ ادامه دارد. این طرح شامل تخفیفهای تا سقف ۴۰ درصد برای مشتریان حقوقی و ۲۲ درصد برای افراد حقیقی در رشتههای مختلف بیمهای است. همچنین، خریداران با هر ۱۰ میلیون ریال خرید، شانس شرکت در قرعهکشی جوایز دورهای را کسب میکنند.
استراتژی تشویقی در بیست و دومین سالگرد
بیمه ملت همزمان با عبور از دو دهه فعالیت در صنعت بیمه کشور، رویکرد متفاوتی را برای قدردانی از مشتریان خود برگزیده است. این شرکت به مناسبت ۲۲ سالگی خود، جشنوارهای جامع طراحی کرده که هدف آن کاهش هزینههای بیمهای برای اقشار مختلف جامعه است. این رویداد بزرگ فروش که از ۱۲ آبان ماه کلید خورده است، تا آخرین روز سال یعنی ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. طراحی این بازه زمانی طولانی به گونهای است که متقاضیان بتوانند با برنامهریزی مالی مناسب، پوششهای بیمهای مورد نیاز خود را برای سال جدید با هزینهای کمتر تهیه کنند.
سبد تخفیفات ویژه برای بیمهگزاران حقیقی
در بخش مشتریان حقیقی، تمرکز بر پرکاربردترین نیازهای بیمهای خانوارها قرار گرفته است. طبق اعلام روابط عمومی بیمه ملت، رشتههای زیر مشمول تخفیفات ویژه این جشنواره هستند:
- بیمه آتشسوزی (منازل مسکونی و غیرصنعتی)
- بیمه مسئولیت (در انواع مختلف)
- بیمه بدنه خودرو
- بیمه حوادث انفرادی
افراد حقیقی در این طرح میتوانند از تخفیفهای متنوع تا سقف ۲۲ درصد بر روی حق بیمه نهایی بهرهمند شوند. علاوه بر کاهش مستقیم هزینه، مکانیسم پاداش نیز فعال شده است؛ به طوری که هر ۱۰ میلیون ریال خرید بیمهنامه، معادل یک امتیاز در باشگاه مشتریان محسوب میشود. این امتیازها حکم بلیط ورود به قرعهکشیهای دورهای را دارند که طبق جدول زمانبندی مشخص، در چهار مرحله برگزار و جوایز نفیسی به برندگان اهدا خواهد شد.
فرصت مدیریت هزینه برای بنگاههای اقتصادی
بخش دوم این جشنواره به طور اختصاصی برای بیمهگزاران حقوقی، شرکتها و سازمانها تدوین شده است. بیمه ملت برای این گروه از مشتریان، دامنه پوششها را گستردهتر کرده و علاوه بر رشتههای آتشسوزی، مسئولیت، بدنه و حوادث، «بیمه درمان تکمیلی» را نیز در سبد تخفیفات گنجانده است.
نکته حائز اهمیت در این بخش، سقف جذاب تخفیفات است. مدیران بنگاههای اقتصادی میتوانند بسته به نوع قرارداد و رشته بیمهای، از تخفیفهای پلکانی بین ۱۰ تا ۴۰ درصد بهرهمند شوند. این موضوع فرصتی استثنایی برای مدیران مالی شرکتهاست تا بودجهبندی بیمهای سالانه سازمان خود را با صرفه اقتصادی بیشتری مدیریت کنند.
راههای دسترسی و مشاوره تخصصی
متقاضیان برای بهرهمندی از مزایای این جشنواره، مسیرهای متنوعی پیش رو دارند. شبکه گسترده نمایندگیهای بیمه ملت در سراسر کشور آماده ارائه مشاوره حضوری و صدور بیمهنامه با شرایط جشنواره هستند. همچنین زیرساختهای ارتباطی غیرحضوری نیز تقویت شده است. علاقهمندان میتوانند برای دریافت جزئیات دقیقتر جداول تخفیف و زمانبندی قرعهکشیها، با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت تماس بگیرند. کارشناسان از طریق خط ویژه ۸۵۳۳۳-۰۲۱ پاسخگوی سوالات و راهنمای خریداران خواهند بود.
***
جشنواره بیست و دومین سالگرد بیمه ملت، فراتر از یک کمپین تبلیغاتی، یک استراتژی «نفوذ در بازار خردهفروشی» محسوب میشود. ترکیب تخفیفهای حجمی برای شرکتها (تا ۴۰ درصد) و تخفیفهای خرد برای مردم (تا ۲۲ درصد)، سبد پرتفوی این شرکت را متوازن میسازد. ارائه امتیاز وفاداری و قرعهکشی، تکنیکی موثر برای افزایش «میانگین ارزش خرید هر مشتری» است. پیشبینی میشود این طرح با توجه به همزمانی با ماههای پایانی سال و افزایش تقاضا برای تمدید بیمهنامهها، سهم بازار بیمه ملت را در رشتههای اختیاری (غیر از شخص ثالث) به شکل معناداری ارتقا دهد.

