اعلام فهرست کامل شعب کشیک بانک دی
روابط عمومی بانک دی در اطلاعیهای، اسامی و جزئیات فعالیت شعب کشیک این بانک را برای روز پنجشنبه 19 تیرماه منتشر کرد. این اقدام در جهت تضمین استمرار خدماترسانی به مشتریان و هموطنان گرامی صورت گرفته است. بانک دی با این برنامه، دسترسی به خدمات بانکی ضروری را در این روز فراهم میکند.
ساعت کاری و پشتیبانی شعب
بر اساس این گزارش، تمامی شعب کشیک بانک دی در تاریخ مذکور از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر فعالیت خواهند داشت. همچنین برای پشتیبانی کامل از شعب و مشتریان، گروه امداد شعب از ساعت 7:45 صبح تا ساعت 12 ظهر در حالت آمادهباش و فعال خواهد بود. این هماهنگی برای ارائه خدمات روان و بدون وقفه انجام شده است.
فهرست شعب کشیک بانک دی در تهران
در شهر تهران، 29 شعبه به صورت کشیک آماده خدمترسانی هستند. این شعب شامل شعبه مرکزی تهران، نیاوران، میدان مادر، پاسداران، زعفرانیه و دولت میباشند. همچنین شعب توحید، قائم مقام فراهانی، میدان ونک، یوسفآباد، حافظ و شهرری نیز در این لیست قرار دارند. شعب بازارآهن، شهران، زرافشان، آیتالله کاشانی، تهرانپارس، بهارستان، پیروزی، مرزداران، چیذر، آفریقا، پارک ساعی، هفتحوض، آزادی، صادقیه، ناصرخسرو، فرشته و البرز نیز در روز پنجشنبه 19 تیرماه فعال هستند.
خدمترسانی گسترده در سراسر کشور
پوشش خدمات بانک دی تنها به تهران محدود نمیشود. طبق اعلام این بانک، تمامی شعب مرکز هر استان در سراسر کشور در این روز کشیک خواهند بود. علاوه بر این، تمامی شعب مستقر در شهرستانها نیز فعالیت عادی خود را در ساعت مقرر خواهند داشت. در استان خراسان رضوی 2 شعبه و همچنین شعبه کیش بانک دی نیز برای خدمترسانی به مشتریان باز هستند.
توصیه به استفاده از خدمات غیرحضوری
بانک دی ضمن اعلام شعب کشیک، مشتریان گرامی را به استفاده از خدمات بانکی غیرحضوری تشویق کرد. مشتریان میتوانند برای سهولت بیشتر و جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری، از اپلیکیشن دیجت و اینترنتبانک دی (دینت) استفاده نمایند. این سامانهها برای انجام طیف وسیعی از امور بانکی طراحی شدهاند.
پاسخگویی شبانهروزی به مشتریان
لازم به ذکر است مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی به شماره تلفن 28930 به صورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات احتمالی مشتریان عزیز است.
***
اعلام برنامه جامع شعب کشیک توسط بانک دی، نشاندهنده یک استراتژی مشتریمحور و مبتنی بر تداوم کسبوکار است. با فعال نگه داشتن تعداد قابل توجهی از شعب در تهران (29 شعبه) و همچنین تمام شعب مراکز استان و شهرستانها، بانک دی گستردگی پوشش خدمات خود را به نمایش میگذارد. فعالسازی گروه امداد شعب پیش از شروع ساعت کاری، بیانگر توجه به جزئیات عملیاتی و پشتیبانی قوی است. این بانک ضمن فراهم کردن خدمات حضوری، با تأکید بر کانالهای دیجیتال مانند «دیجت» و «دینت»، به دنبال کاهش هزینههای عملیاتی و هدایت مشتریان به سمت بانکداری مدرن است. این رویکرد ترکیبی، رضایت مشتریان سنتی و دیجیتال را تضمین کرده و به تقویت جایگاه رقابتی بانک دی کمک میکند.