بسمهتعالی
🖋پیام تبریک و قدردانی مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به مناسبت کسب تندیس سیمین جایزه ملی تعالی سازمانی
🔰خانواده بزرگ و سربلند فولاد امیرکبیر کاشان؛ رئیس و اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و تیم سختکوش رهبری، تیم پرتلاش تعالی و کارکنان شریف و گرانقدر
با کمال مسرت و افتخار، کسب موفقیت ارزشمند «تندیس سیمین جایزه ملی تعالی سازمانی» در بیستوسومین دوره این همایش ملی را که برای نخستین بار در کارنامه درخشان شرکت ثبت گردید، به پیشگاه یکایک شما همراهان مسیر دانایی و توانایی تبریک و تهنیت عرض مینمایم. بیشک، عبور مقتدرانه از تندیس بلورین و ایستادن بر سکوی تندیس سیمین تعالی، دستاوردی تصادفی نبوده؛ بلکه ثمره سالها استواری، انضباط سازمانی و باور قلبی به بهبود مستمر است.
در این راستا،وظیفه خود می دانم از اعضای محترم هیات مدیره که با نگاهی راهبردی، سعهصدر و حمایتهای بیدریغ خود، زیرساختهای لازم را برای تحقق استراتژیهای تعالیمحور فراهم آوردند، صمیمانه قدردانی نمایم. همچنین، سپاس ویژه خود را تقدیم تیم تعالی سازمانی و مدیریت برنامه ریزی و فاوا مینمایم که با صبوری، دقت علمی، فرآیند ارزیابیهای سختگیرانه، تدوین اظهارنامهها و پاسخگویی به ارزیابان محترم را به بهترین شکل مدیریت کرده و زبان گویای توانمندیهای این مجموعه بزرگ بودند.
و اما خطاب به کلیه کارکنان غیور و تلاشگر در جایجای کارخانه، شما مجریان واقعی تعالی هستید. این تندیس در حقیقت نماد عزم راسخ، عرق جبین و همدلی بینظیر شماست که در خطوط تولید، همافزایی گروههای کاری و تکتک فرآیندهای سازمان جاری شده است.
امروز، تندیس سیمین برای ما تنها یک نشان افتخار نیست؛ بلکه «میثاقنامهای» جدید است برای حرکت به سوی افقهای بلندتر و دستیابی به سطوح برتر بلوغ سازمانی. ما این موفقیت را سرآغاز فصلی نوین در ارزشآفرینی حداکثری برای کلیه ذینفعان، مشتریان و جامعه میدانیم و با همت شما عزیزان، پلههای رشد را تا تبدیل شدن به سازمانی سرآمد در تراز جهانی، یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد.
از درگاه ایزد منان، دوام عزت، سلامتی و سربلندی تمامی شما بزرگواران را خواستارم. امید است در سایه الطاف الهی، شاهد درخشش بیش از پیش نام «فولاد امیرکبیر کاشان» بر تارک صنعت این مرز و بوم باشیم.
شاهین حیدری
نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
شرکت فولاد امیرکبیر کاشان