دستور دکتر پزشکیان برای کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی در ادارات دولتی
دکتر مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری، در نشست تدوین چارچوبهای طرح فراگیر بهینهسازی مصرف انرژی، ضمن قدردانی از عملکرد وزارتخانههای نفت و نیرو در زمستان گذشته، بخش دولتی را مکلف به پیشگامی…