بانک صادرات ایران با شعار «انتخاب قهرمانان»، حمایت خود را از تیم ملی وزنهبرداری در مسابقات قهرمانی جهان 2025 نروژ اعلام کرد. این بانک که سابقه حمایت از تیم جوانان و کسب بهترین نتیجه تاریخ آنها در پرو را دارد، اکنون در کنار 10 وزنهبردار بزرگسال ایران در اوزان مختلف ایستاده است. این رقابتها از 10 مهرماه در شهر فورده نروژ آغاز شده و از شبکههای تلویزیونی ایران به صورت زنده پخش میشود.
حمایت از قهرمانان ملی در مسابقات جهانی نروژ
بانک صادرات ایران بار دیگر در کنار ورزشکاران ملی قرار گرفت و حمایت خود را از تیم ملی وزنهبرداری اعلام کرد. این بانک با شعار «انتخاب قهرمانان» از ملیپوشان در رقابتهای وزنهبرداری قهرمانی جهان 2025 حمایت میکند. این مسابقات از 10 مهرماه در شهر فورده نروژ آغاز شده است و بانک صادرات ایران پشتیبانی خود را از قهرمانان کشورمان اعلام کرده است.
حضور 10 وزنهبردار ایرانی روی تخته جهانی
تیم ملی وزنهبرداری ایران با ترکیبی کامل و قدرتمند در این دوره از رقابتها حضور دارد. عبداله بیرانوند در وزن 79 کیلوگرم و ایلیا صالحیپور و امیرمحمد رحمتی در وزن 88 کیلوگرم به روی تخته میروند. همچنین علی عالیپور و علیرضا معینی در وزن 94 کیلوگرم رقابت خواهند کرد. در اوزان سنگینتر نیز ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری در دسته 110 کیلوگرم و علی داودی و آیت شریفی در دسته 110+ کیلوگرم برای کسب مدال به مصاف حریفان جهانی خود میروند.
نقش کلیدی در ثبت بهترین نتیجه تاریخ جوانان
حمایت بانک صادرات ایران از وزنهبرداری، سابقهای درخشان دارد. این بانک پیش از این نیز با همراهی تیم ملی وزنهبرداری جوانان در مسابقات جهانی پرو، نقشی کلیدی در یک دستاورد تاریخی ایفا کرد. در آن مسابقات، تیم ملی جوانان ایران با کسب 8 مدال طلا، 8 نقره و 3 برنز، موفقترین کارنامه تاریخ خود را در سطح جهانی به ثبت رساند.
پخش زنده رقابتها برای هواداران ایرانی
هممیهنان علاقهمند به ورزش میتوانند لحظات حساس و هیجانانگیز این مسابقات را به صورت زنده دنبال کنند. بر اساس اعلام روابطعمومی بانک صادرات ایران، رقابتهای وزنهبرداران ایرانی از شبکه سوم سیما و شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش میشود. بانک صادرات ایران ضمن پشتیبانی از ورزشکاران، برای آنها آرزوی موفقیت و کسب مدالهای رنگارنگ کرده است.
***
حمایت بانک صادرات ایران از تیم ملی وزنهبرداری در مسابقات جهانی، نمونهای هوشمندانه از استراتژی بازاریابی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی و برندسازی است. این اقدام با پیوند دادن نام بانک به ارزشهایی چون قهرمانی، افتخار ملی و قدرت، تصویری مثبت و مردمی از برند در ذهن مخاطبان ایجاد میکند. سابقه موفق این حمایت در مسابقات جوانان، اثربخشی این رویکرد را تایید میکند. از منظر اقتصادی، این سرمایهگذاری در ورزش ملی میتواند به افزایش وفاداری مشتریان، تقویت جایگاه برند در میان رقبا و ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار از طریق تداعی معانی مثبت منجر شود.