بانک رفاه کارگران به مناسبت شب یلدا، جشنواره «تا سپیده» را برای پذیرندگان پایانههای فروشگاهی (POS) و درگاههای پرداخت اینترنتی (IPG) خود آغاز کرده است. در این جشنواره که از 1 آبان تا 1 دی ماه ادامه دارد، به پذیرندگان حقیقی و حقوقی بر اساس مبلغ تراکنشها و میانگین موجودی حساب متصل به دستگاه، جوایزی تا سقف 100 میلیون تومان اهدا میشود. این طرح با هدف تشویق و قدردانی از مشتریان وفادار و افزایش تعامل با کسبوکارها برگزار میگردد.
آغاز جشنواره «تا سپیده» به مناسبت شب یلدا
بانک رفاه کارگران در اقدامی برای قدردانی از مشتریان و پذیرندگان ابزارهای پرداخت الکترونیکی خود، جشنوارهای با عنوان «تا سپیده» را به مناسبت فرارسیدن شب یلدا برگزار میکند. بر اساس اعلام روابط عمومی این بانک، در این طرح ویژه، جوایز ارزندهای تا سقف 100 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و حقوقی که از پایانههای فروشگاهی (POS) و درگاههای پرداخت اینترنتی (IPG) بانک رفاه کارگران استفاده میکنند، در نظر گرفته شده است. این جشنواره فرصتی برای افزایش تعامل بانک با کسبوکارهای کوچک و بزرگ فراهم میآورد.
معیارهای ارزیابی و امتیازدهی به پذیرندگان
موفقیت در این جشنواره و کسب امتیاز برای دریافت جوایز، بر اساس دو شاخص کلیدی و شفاف ارزیابی خواهد شد. اولین معیار، «مبلغ تراکنشهای پایانه یا پایانهها» است که عملکرد فروش و میزان استفاده از دستگاههای پوز یا درگاههای اینترنتی را میسنجد. شاخص دوم، «میانگین موجودی حساب یا حسابهای متصل به پایانه» در طول دوره برگزاری جشنواره است. ترکیب این دو شاخص، مبنای اصلی امتیازدهی و رتبهبندی پذیرندگان برای اهدای جوایز خواهد بود.
بازه زمانی برگزاری جشنواره
این جشنواره از روز پنجشنبه، 1 آبان ماه سال جاری به صورت رسمی آغاز شده است و پذیرندگان تا 1 دی ماه فرصت دارند تا با افزایش فعالیت خود در شاخصهای اعلام شده، امتیازات لازم را برای قرار گرفتن در میان برندگان کسب کنند. این بازه زمانی دوماهه به کسبوکارها امکان میدهد تا عملکرد خود را بهبود بخشیده و شانس خود را برای دریافت جوایز ارزنده جشنواره «تا سپیده» افزایش دهند.
***
برگزاری جشنواره «تا سپیده» توسط بانک رفاه کارگران یک استراتژی هوشمندانه بازاریابی برای افزایش وفاداری مشتریان و تحریک فعالیتهای اقتصادی در شبکه پرداخت خود است. این طرح با اتصال مستقیم میزان پاداش به عملکرد تراکنشی و میانگین حساب، به طور همزمان باعث افزایش حجم تراکنشهای شبکه پرداخت بانک و همچنین جذب و حفظ منابع مالی و رسوب پول در حسابها میشود. این رویکرد دوگانه نه تنها به تقویت جایگاه بانک در بازار رقابتی ابزارهای پرداخت کمک میکند، بلکه با تشویق کسبوکارها به افزایش فروش، به طور غیرمستقیم بر رونق اقتصادی در سطح خرد نیز تأثیر مثبت میگذارد.