در جریان بیستمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی صورت گرفت: اعطای نشان “مدیر ارشد ارتباط‌گستر” به مدیرعامل بانک تجارت

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این نشان بواسطه انجام خدمات موثر، مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه‌ها، حمایت از برنامه‌های ارتباطی و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی به مدیرعامل این بانک اعطا شده است.

در قالب این سمپوزیوم، هیات داوران بیست‌ویکمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، همچنین مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت را به‌دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای (علمی و صنفی)، مدیریت راهبردی روابط‌عمومی، خلاقیت در کار و برخورداری فعالیت‌ها از کمیت مناسب شایسته دریافت لوح سپاس روابط‌عمومی برتر دانست.

Related posts

نقش ورزش در افزایش بهره‌وری صنعت و معدن کشور

گرین‌پی، بازوی فین‌تک بانک کشاورزی، نشان برتر امنیت غذایی را کسب کرد

اصلاح فرمول قیمت‌گذاری؛ راه نجات صنعت ورق گالوانیزه